Klachtenregeling

Bij Mariska van der Hiele | Centrum voor Vrouwelijk Leiderschap vinden we het belangrijk dat elke deelnemer zich gezien, veilig en serieus genomen voelt. Toch kan het gebeuren dat iets niet naar wens verloopt. We zorgen dan graag voor een zorgvuldige afhandeling.

1. Hoe dien je een klacht in?

Heb je een klacht? Dan kun je deze binnen 2 maanden na ontstaan van de situatie schriftelijk indienen. Stuur je klacht per e-mail naar: info@mariskavanderhiele.nl, met daarin:

  • Je naam en contactgegevens

  • Een heldere beschrijving van je klacht

  • Wat je zou wensen als oplossing

Je ontvangt binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Let op: als je een klacht hebt tijdens een lesdag of sessie, spreek dit dan meteen uit, dan kunnen we het direct in het moment samen oppakken.

2. Wat gebeurt er daarna?

  • We nemen je klacht serieus en zoeken samen naar een passende oplossing

  • Als we er niet direct uitkomen, kunnen we een vervolggesprek plannen

  • In alle gevallen gaan we respectvol en vertrouwelijk met jouw informatie om

3. Externe bemiddeling

Als we er samen niet uitkomen, kan de klacht worden voorgelegd aan een onafhankelijke derde partij (een erkend bemiddelaar of collega-opleider die geen belang heeft bij de uitkomst). De uitspraak van deze persoon wordt als bindend gezien.

4. Aanvullend

  • Het indienen van een klacht schort je betalingsverplichting niet op

  • Klachten worden maximaal 2 jaar bewaard

  • Je kunt als particulier ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Unie (optioneel)

Voor alle details verwijzen we naar artikel 14 van onze algemene voorwaarden.

×